Z perspektywy managera wiesz, jakie kompetencje są Ci potrzebne, co powinnaś/powinieneś potrafić.
A czy zastanawiałaś/zastanawiałeś się nad tym, czego od Ciebie potrzebują Twoi pracownicy?
I jakie Twoje umiejętności spowodują, że uznają Cię za prawdziwego lidera?
CO MÓWIĄ Y-KI
Według amerykańskich badań dotyczących tego, jakie kompetencje managera są ważne dla pokolenia Millenialsów, najbardziej liczą się:
- umiejętność dostrzegania pracownika
- umiejętność zrozumienia pracownika
- umiejętność pomagania w rozwoju kariery pracownika
Masz takich pracowników w swoim zespole?
WRZUTKA OD Z-TEK
Z kolei Z-tki w pracy chcą:
- móc się rozwijać
- mieć dobry work-life balance
- mieć wpływ na to, co robią i co dzieje się w firmie
KOMPLET
Dodaj do wszystkich powyższych oczekiwań jeszcze:
- dbanie o rozwój pracownika
- szacunek do pracownika
- docenianie pracy
- słuchanie pracownika
- budowanie dobrych relacji z pracownikiem
A uzyskasz komplet umiejętności, które pozwolą Ci z powodzeniem zarządzać każdym pokoleniem pracowników i uzyskać ich uznanie. Bo to, czy jesteś prawdziwym liderem nie zależy od tego, co Ty o tym myślisz, tylko co o tym sądzą Twoi pracownicy.
Powtarzając za Bobem Seldenem:
„Managerem zostajesz automatycznie, kiedy zostajesz zatrudniony na tym stanowisku.
Natomiast przywódcą stajesz się dopiero wówczas, kiedy twoi ludzie uznają cię za lidera.”