Prowadzę szkolenia z przywództwa, kompetencji managerskich, miękkich, zakupów, negocjacji.
Jeśli dla Twojej firmy, zespołu potrzebujesz szkolenia z powyższego zakresu, skontaktuj się ze mną . Omówimy potrzeby szkoleniowe, pod które przygotuję program szkolenia dedykowanego dla osób z Twojej firmy.
Organizuję też szkolenia otwarte. Oto najbliższe z nich:
- Radź sobie świetnie w trudnych rozmowach – 2x2h online, 09-10.10.2024, g. 18:00-20:00
– – – – – – –
RADŹ SOBIE ŚWIETNIE W TRUDNYCH ROZMOWACH
Trudne sytuacje w komunikacji
Opis
Na ile trudno jest Ci komuś odmówić? W jakim stopniu obawiasz czyjejś oceny? Jakie emocje to w Tobie budzi?
Jest wiele różnych trudnych sytuacji i wiele takich, z którymi nie potrafimy sobie poradzić. Szczególnie trudno bywa odmówić, gdy ktoś nas o coś prosi. Bo przecież co ten ktoś sobie o mnie pomyśli? Bo wyjdę na osobę nieprofesjonalną. Bo nie wiem, jak powiedzieć nie i równocześnie nie popsuć z tym kimś relacji.
Mamy problem z tym, w jaki sposób się do siebie odnosimy i z jakim nastawieniem. Łatwo przychodzi nam ocena drugiej osoby, to jaka ona jest, obciążanie jej winą za nasze emocje, zdarzenia, sytuację. Z drugiej strony mamy często problem z tym, żeby w sytuacji, gdy ktoś do nas odnosi się w ten sposób, postawić jasną granicę bez nakręcania spirali konfliktu. Nie potrafimy zadbać o siebie w takich sytuacjach.
Trudne sytuacje będą się zdarzać. Spotkamy się oceną naszego działania, postawy, z konfliktem, z próbą przerzucenia na nas nie naszych działań, czy zadań. Nie unikniemy takich ze strony innych osób. Natomiast możemy zrobić dwie rzeczy:
– po pierwsze zadbać o własny sposób komunikowania się tak, żeby nie powodować takich sytuacji
– po drugie nauczyć się na nie reagować i odpowiadać.
Właśnie te kwestie są zawarte w programie szkolenia.
Szkolenie jest interaktywnym warsztatem, podczas którego w sposób praktyczny (ćwiczenia, zadania, dyskusje, refleksje, wiedza) rozwiniesz umiejętności w zakresie określonym w programie.
Szkolenie trwa 4 godziny i jest realizowane w formule online na platformie Zoom.
Program szkolenia
- Komunikat oceniający vs wspierający – jak to zmienić
- Dobra informacja zwrotna w komunikacji
- 5 strategii rozwiązywania konfliktów
- Trudne sytuacje – stawianie granic
Korzyści
- Doświadczysz różnic między wypowiedziami z perspektywy Ty a wypowiedziami z perspektywy JA
- Nauczysz się, jak konstruktywnie przekazać informację, jak odbierasz czyjeś zachowanie lub sytuację
- Dowiesz się, jak powstają konflikty i jak sobie z nimi radzić
- Skorzystasz z testu sprawdzającego Twój sposób reagowania na konflikty
- Nauczysz się stawiać granice w trudnych sytuacjach
Dla kogo?
- Osoby, które chcą być asertywne i równocześnie unikać konfliktów
- Osoby, które czują, że mają problem ze stawianiem granic i chcą to zmienić
- Osoby, które doświadczają problemów w obszarze komunikacji
- Osoby, które chcą poznać metody i techniki sprzyjające porozumieniu z drugą osobą
- Osoby, które chcą nauczyć się przezwyciężać konflikty i radzić sobie z trudnymi sytuacjami w komunikacji
- Managerowie, liderzy zespołów
- HR Biznes Partnerzy
Termin i miejsce
Szkolenie odbędzie się w 2 częściach, w dniach 09-10.10.2024, w godzinach 18:00 – 20:00 każdego dnia w formule online na platformie Zoom. Podczas szkolenia cały czas się widzimy i słyszymy.
Cena
Udział w szkoleniu wynosi 270 zł. Cena obejmuje 2×2 h szkolenia, materiały, dyplom.
Wpłaty możesz dokonać bezpośrednio na konto bankowe: Coaching Partnerzy Sp. z o.o., mBank, 31 1140 2004 0000 3802 7668 9003.
Zgłoś swój udział w wiadomości mailowej na adres: kontakt@beatatarnowska.pl
Przy zgłoszeniu co najmniej 2 uczestników z jednej firmy oferuję 10% rabatu.
Trener prowadzący
Beata Tarnowska-Kupny
- Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET
- Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC)
- Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰
- mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami
Beata ma 25-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołami w obszarze zakupów, łańcucha dostaw, logistyki w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły.
Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.
Jest autorką metody rozwojowej EFFECT.