Prowadzę szkolenia z przywództwa, kompetencji managerskich, miękkich, zakupów, negocjacji.

Jeśli dla Twojej firmy, zespołu potrzebujesz szkolenia z powyższego zakresu, skontaktuj się ze mną . Omówimy potrzeby szkoleniowe, pod które przygotuję program szkolenia dedykowanego dla osób z Twojej firmy.

Organizuję też szkolenia otwarte. Oto najbliższe z nich:

 

– – – – – – –

 

RADŹ SOBIE ŚWIETNIE W TRUDNYCH ROZMOWACH

Trudne sytuacje w komunikacji

 

Opis

Na ile trudno jest Ci komuś odmówić? W jakim stopniu obawiasz czyjejś oceny? Jakie emocje to w Tobie budzi?

Jest wiele różnych trudnych sytuacji i wiele takich, z którymi nie potrafimy sobie poradzić. Szczególnie trudno bywa odmówić, gdy ktoś nas o coś prosi. Bo przecież co ten ktoś sobie o mnie pomyśli? Bo wyjdę na osobę nieprofesjonalną. Bo nie wiem, jak powiedzieć nie i równocześnie nie popsuć z tym kimś relacji.

Mamy problem z tym, w jaki sposób się do siebie odnosimy i z jakim nastawieniem. Łatwo przychodzi nam ocena drugiej osoby, to jaka ona jest, obciążanie jej winą za nasze emocje, zdarzenia, sytuację. Z drugiej strony mamy często problem z tym, żeby w sytuacji, gdy ktoś do nas odnosi się w ten sposób, postawić jasną granicę bez nakręcania spirali konfliktu. Nie potrafimy zadbać o siebie w takich sytuacjach.

Trudne sytuacje będą się zdarzać. Spotkamy się oceną naszego działania, postawy, z konfliktem, z próbą przerzucenia na nas nie naszych działań, czy zadań. Nie unikniemy takich ze strony innych osób. Natomiast możemy zrobić dwie rzeczy:

– po pierwsze zadbać o własny sposób komunikowania się tak, żeby nie powodować takich sytuacji

– po drugie nauczyć się na nie reagować i odpowiadać.

Właśnie te kwestie są zawarte w programie szkolenia.

Szkolenie jest interaktywnym warsztatem, podczas którego w sposób praktyczny (ćwiczenia, zadania, dyskusje, refleksje, wiedza) rozwiniesz umiejętności w zakresie określonym w programie.

Szkolenie trwa 4 godziny i jest realizowane w formule online na platformie Zoom.

 

Program szkolenia

  • Komunikat oceniający vs wspierający – jak to zmienić
  • Dobra informacja zwrotna w komunikacji
  • 5 strategii rozwiązywania konfliktów
  • Trudne sytuacje – stawianie granic

 

Korzyści

  • Doświadczysz różnic między wypowiedziami z perspektywy Ty a wypowiedziami z perspektywy JA
  • Nauczysz się, jak konstruktywnie przekazać informację, jak odbierasz czyjeś zachowanie lub sytuację
  • Dowiesz się, jak powstają konflikty i jak sobie z nimi radzić
  • Skorzystasz z testu sprawdzającego Twój sposób reagowania na konflikty
  • Nauczysz się stawiać granice w trudnych sytuacjach

 

Dla kogo?

  • Osoby, które chcą być asertywne i równocześnie unikać konfliktów
  • Osoby, które czują, że mają problem ze stawianiem granic i chcą to zmienić
  • Osoby, które doświadczają problemów w obszarze komunikacji
  • Osoby, które chcą poznać metody i techniki sprzyjające porozumieniu z drugą osobą
  • Osoby, które chcą nauczyć się przezwyciężać konflikty i radzić sobie z trudnymi sytuacjami w komunikacji
  • Managerowie, liderzy zespołów
  • HR Biznes Partnerzy

 

Termin i miejsce

Szkolenie odbędzie się w 2 częściach, w dniach 09-10.10.2024, w godzinach 18:00 – 20:00 każdego dnia w formule online na platformie Zoom. Podczas szkolenia cały czas się widzimy i słyszymy.

 

Cena

Udział w szkoleniu wynosi 270 zł. Cena obejmuje 2×2 h szkolenia, materiały, dyplom.

Wpłaty możesz dokonać bezpośrednio na konto bankowe: Coaching Partnerzy Sp. z o.o., mBank, 31 1140 2004 0000 3802 7668 9003.

Zgłoś swój udział w wiadomości mailowej na adres: kontakt@beatatarnowska.pl

Przy zgłoszeniu co najmniej 2 uczestników z jednej firmy oferuję 10% rabatu.

 

Trener prowadzący

Beata Tarnowska-Kupny

  • Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET
  • Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC)
  • Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰
  • mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami

Beata ma 25-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołami w obszarze zakupów, łańcucha dostaw, logistyki w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły.

Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.

Jest autorką metody rozwojowej EFFECT.